Obavještavanje i promovisanje protesta

Danas su socijalni kanali glavni medij za obavještavanje, ali sigurno nisu jedini način da se javnost obavijesti o vašim aktivnostima. Ustvari, korištenje drugih načina obavještavanja će pokazati ozbiljnost i povećati kredibilitet organizatora, a samim tim i povećati izglede za uspjeh vaših protesta. Evo nekoliko načina koje možete koristiti kako biste uspješno obavjestili javnost o vašim aktivnostima:

  • Saopštenje za medije – Mediji uvijek trebaju nove vijesti pa će dobro sastavljeno saopštenje za medije sigurno naći svoje medijsko mjesto. Napravite kontakt listu sa email adresama deskova medijskih kuća (velikih i malih, lokalnih i regionalnih) te svima pošaljite saopštenje.
  • Flajeri – dobri stari printani list papira i selotejp može imati bolji efekat nego reklamiranje na Facebooku. Pored toga što flajere lijepite po banderama i izlozima, obavezno ih lijepite i na oglasne ploče javnih institucija.
  • Web stranice i forumi – Saopštenje za medije obavezno pošaljite na što veći broj web stranica koje prenose vijesti. One će to rado objaviti (uvijek im treba novog sadržaja). Na web forumima otvorite temu o vašim protestima te objavljujte novosti oko organizacije protesta.
  • Promotivni video – napravite promotivni video koji možete dijeliti preko socijalnih kanala. Nije nužna neka velika i skupa produkcija – video snimljen pametnim telefonom na kojem osoba čita saopštenje za medije može biti učinkovitiji.

Komentariši